Merchandising i jego rola we współczesnym handlu detalicznym.
Opis bibliograficzny
Merchandising i jego rola we współczesnym handlu detalicznym. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Nowator XXI 2002 R. 2 nr 7-8 (19/20) s. 14-15, il.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator XXI 2002 R. 2 nr 7-8 (19/20), s. 14-15
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:12 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 11480) wydawnictwo ciągłe #11480
PBN ID (hist.): 11480
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.