Programy lojalnościowe jako instrumenty oddziaływania na klientów.
Opis bibliograficzny
Programy lojalnościowe jako instrumenty oddziaływania na klientów. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Nowator XXI 2006 R. 6 nr 3 (63) s.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator XXI 2006 R. 6 nr 3 (63), s.
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 7 grudnia 2017 13:25 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16106) wydawnictwo ciągłe #16106
PBN ID (hist.): 16106
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.