Jakość obsługi w polskich i zagranicznych e-sklepach.
Opis bibliograficzny
Jakość obsługi w polskich i zagranicznych e-sklepach. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Probl. Jakości 2003 R. 35 nr 6 s. 33-37, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Jakości 2003 R. 35 nr 6, s. 33-37
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16136) wydawnictwo ciągłe #16136
PBN ID (hist.): 16136
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.