Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Rozwój rynków hurtowych produktów rolno-spożywczych jako istotny czynnik efektywności marketingu regionalnego w Polsce.

Opis bibliograficzny

Rozwój rynków hurtowych produktów rolno-spożywczych jako istotny czynnik efektywności marketingu regionalnego w Polsce. [AUT.] AGNIESZKA BARUK, RYSZARD NOWAK. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2003 R. 49 Nr 3 s. 23-28, bibliogr.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Handel Wewnętrzny 2003 R. 49 Nr 3, s. 23-28
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 lipca 2007 00:32
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:14

Identyfikatory

BPP ID: (46, 16137) wydawnictwo ciągłe #16137
PBN ID (hist.): 16137

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się