Rozwój rynków hurtowych produktów rolno-spożywczych jako istotny czynnik efektywności marketingu regionalnego w Polsce.
Opis bibliograficzny
Rozwój rynków hurtowych produktów rolno-spożywczych jako istotny czynnik efektywności marketingu regionalnego w Polsce. [AUT.] AGNIESZKA BARUK, RYSZARD NOWAK. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2003 R. 49 Nr 3 s. 23-28, bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2003 R. 49 Nr 3, s. 23-28
Rok: 2003
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16137) wydawnictwo ciągłe #16137
PBN ID (hist.): 16137
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.