Rola zmian organizacyjnych konfiguracji społecznej w strategii marketingowej.
Opis bibliograficzny
Rola zmian organizacyjnych konfiguracji społecznej w strategii marketingowej. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Prz. Organ. 2001 nr 3 (734) s. 12-14, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przegląd Organizacji 2001 nr 3 (734), s. 12-14
Rok: 2001
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16270) wydawnictwo ciągłe #16270
PBN ID (hist.): 16270
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.