Potrzeby adresatów marketingu kadrowego i ich specyfika.
Opis bibliograficzny
Potrzeby adresatów marketingu kadrowego i ich specyfika. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Prz. Organ. 2005 nr 7-8 (786-787) s. 58-60, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Przegląd Organizacji 2005 nr 7-8 (786-787), s. 58-60
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:14 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16274) wydawnictwo ciągłe #16274
PBN ID (hist.): 16274
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.