Ocena działań merchandisingowych sieci supermarketów przez nabywców.
Opis bibliograficzny
Ocena działań merchandisingowych sieci supermarketów przez nabywców. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2006 R. 13 Nr 1 s. 24-28, il.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2006 R. 13 Nr 1, s. 24-28
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 lipca 2007 00:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 7 grudnia 2017 13:06 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 16762) wydawnictwo ciągłe #16762
PBN ID (hist.): 16762
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.