Marketingowa orientacja współczesnego przedsiębiorstwa a jego zdolność kreowania wartości oczekiwanej przez odbiorców zewnętrznych.
Opis bibliograficzny
Marketingowa orientacja współczesnego przedsiębiorstwa a jego zdolność kreowania wartości oczekiwanej przez odbiorców zewnętrznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Ann. Univ. Mariae Curie-Skłodowska, H Oecon. 2005 Vol. 40 s. 337-349, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia 2005 Vol. 40, s. 337-349
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 sierpnia 2008 11:35 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:16 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 19149) wydawnictwo ciągłe #19149
PBN ID (hist.): 19149
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.