Marka firmy w roli pracodawcy.
Opis bibliograficzny
Marka firmy w roli pracodawcy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zesz. Nauk. Politech. Rzesz., Zarz. Mark. 2008 z. 13 (Nr 249) s. 19-26, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing 2008 z. 13 (Nr 249), s. 19-26, il., bibliogr.
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 września 2008 12:10 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:16 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 19470) wydawnictwo ciągłe #19470
PBN ID (hist.): 19470
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.