Etyczna funkcja reklamy.
Opis bibliograficzny
Etyczna funkcja reklamy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Ekon. Org. Przeds. 2008 R. 59 Nr 5 s. 11-15, streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa 2008 R. 59 Nr 5, s. 11-15
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 września 2008 12:15 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 13 lutego 2018 15:03 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 19488) wydawnictwo ciągłe #19488
PBN ID (hist.): 19488
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.