Kanały dystrybucji produktów mleczarskich instrumentem ekonomicznej konkurencyjności mleczarni.
Opis bibliograficzny
Kanały dystrybucji produktów mleczarskich instrumentem ekonomicznej konkurencyjności mleczarni. [AUT.] JAN ZUBA. Rocz. Nauk. Stow. Ekon. Rol. Agrobiz. 2008 T. 10 z. 4 s. 491-496, bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu 2008 T. 10 z. 4, s. 491-496
Rok: 2008
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 8 września 2008 13:59 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:16 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 19531) wydawnictwo ciągłe #19531
PBN ID (hist.): 19531
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.