Effect of some socio-economic charakteristic of consumers on the forms of fruit consumption.
Opis bibliograficzny
Effect of some socio-economic charakteristic of consumers on the forms of fruit consumption. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. Pol. J. Food Nutr. Sci. 2009 Vol. 59 nr 1 s. 81-86, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
POLISH JOURNAL OF FOOD AND NUTRITION SCIENCES 2009 Vol. 59 nr 1, s. 81-86
Rok: 2009
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 marca 2009 12:27 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:28 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://journal.pan.olsztyn.pl/
Identyfikatory
BPP ID: (46, 20714) wydawnictwo ciągłe #20714
PBN ID (hist.): 20714
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.