Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Effect of some socio-economic charakteristic of consumers on the forms of fruit consumption.

Opis bibliograficzny

Effect of some socio-economic charakteristic of consumers on the forms of fruit consumption. [AUT.] EUGENIA CZERNYSZEWICZ. Pol. J. Food Nutr. Sci. 2009 Vol. 59 nr 1 s. 81-86, il., bibliogr., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Rok: 2009
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:17 marca 2009 12:27
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:28

Identyfikatory

BPP ID: (46, 20714) wydawnictwo ciągłe #20714
PBN ID (hist.): 20714

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się