Reakcje młodych polskich nabywców finalnych na działania wspierające sprzedaż produktów spożywczych w sklepach samoobsługowych.
Opis bibliograficzny
Reakcje młodych polskich nabywców finalnych na działania wspierające sprzedaż produktów spożywczych w sklepach samoobsługowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Probl. Jakości 2009 R. 41 nr 3 s. 45-49, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Jakości 2009 R. 41 nr 3, s. 45-49
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 kwietnia 2009 14:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:17 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.sigma-not.pl/zeszyt-2067-pro…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 21165) wydawnictwo ciągłe #21165
PBN ID (hist.): 21165
Metryki
2,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.