Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing zmysłów a zakupowe zachowania nabywców finalnych.

Opis bibliograficzny

Marketing zmysłów a zakupowe zachowania nabywców finalnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zarz. Przeds. 2007, Vol. 10, nr 2, s. 22-26.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem 2007, Vol. 10, nr 2,
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:11 września 2009 13:15
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:17

Identyfikatory

BPP ID: (46, 22156) wydawnictwo ciągłe #22156
PBN ID (hist.): 22156

Metryki

4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się