Obniżanie cen nie może być obecnie jedyną formą walki o klienta.
Opis bibliograficzny
Obniżanie cen nie może być obecnie jedyną formą walki o klienta. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Nowator XXI 2009 R. 60 Nr 10 s. 9.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator XXI 2009 R. 60 Nr 10, s. 9
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 lipca 2010 11:15 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:18 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24052) wydawnictwo ciągłe #24052
PBN ID (hist.): 24052
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.