Innowacyjność przejawia się kreowaniem innowacji produktowych.
Opis bibliograficzny
Innowacyjność przejawia się kreowaniem innowacji produktowych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Nowator XXI 2009 R. 60 Nr 10 s. 10-11.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator XXI 2009 R. 60 Nr 10, s. 10-11
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 21 lipca 2010 11:16 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:18 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24053) wydawnictwo ciągłe #24053
PBN ID (hist.): 24053
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.