Satysfakcja i jej rola w aktywności rynkowej nabywcy finalnego.
Opis bibliograficzny
Satysfakcja i jej rola w aktywności rynkowej nabywcy finalnego. [AUT.] ANNA IWANICKA. Zesz. Nauk. Politech. Rzesz., Zarz. Mark. 2009 z. 16 nr 2 (Nr 260) s. 55-66, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing 2009 z. 16 nr 2 (Nr 260), s. 55-66
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 października 2010 13:00 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24690) wydawnictwo ciągłe #24690
PBN ID (hist.): 24690
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.