Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców.

Opis bibliograficzny

Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2009 R. 16 Nr 2 s. 32-37 il.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing i Rynek 2009 R. 16 Nr 2, s. 32-37 il.
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:26 października 2010 13:34
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:19

Identyfikatory

BPP ID: (46, 24692) wydawnictwo ciągłe #24692
PBN ID (hist.): 24692

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się