Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców.
Opis bibliograficzny
Znaczenie marek produktów spożywczych w opiniach polskich nabywców. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2009 R. 16 Nr 2 s. 32-37 il.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2009 R. 16 Nr 2, s. 32-37 il.
Rok: 2009
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 października 2010 13:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 24692) wydawnictwo ciągłe #24692
PBN ID (hist.): 24692
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.