Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów w preparacji działalności marketingowej.
Opis bibliograficzny
Pozyskiwanie i rozmieszczanie zasobów w preparacji działalności marketingowej. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Nowator (Warsz.) 1999 nr 6 s. 13-15 il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Nowator (Warszawa) 1999 nr 6, s. 13-15 il., bibliogr.
Rok: 1999
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 26 marca 2011 12:04 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25439) wydawnictwo ciągłe #25439
PBN ID (hist.): 25439
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.