Polityka produktowo-promocyjna polskich przedsiębiorstw produkcyjnych.
Opis bibliograficzny
Polityka produktowo-promocyjna polskich przedsiębiorstw produkcyjnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zarz. Przeds. 2002, Vol. 5 nr 2 s. 11-18.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem 2002, Vol. 5 nr 2, s. 11-18
Rok: 2002
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 kwietnia 2011 12:04 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25477) wydawnictwo ciągłe #25477
PBN ID (hist.): 25477
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.