Realizacja założeń marketingu wewnętrznego w opiniach pracowników małych i średnich firm.
Opis bibliograficzny
Realizacja założeń marketingu wewnętrznego w opiniach pracowników małych i średnich firm. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Humaniz. Pracy (2001) 2007 Nr 3-4 s. 79-93.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Humanizacja Pracy (2001) 2007 Nr 3-4, s. 79-93
Rok: 2007
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: publikacja popularnonaukowa
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 11 kwietnia 2011 14:11 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 18 listopada 2017 09:34 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25497) wydawnictwo ciągłe #25497
PBN ID (hist.): 25497
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.