Etyka producentów żywności a ich postrzeganie przez nabywców finalnych.
Opis bibliograficzny
Etyka producentów żywności a ich postrzeganie przez nabywców finalnych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Mark. Rynek 2010 R. 17 Nr 12 s. 27-33.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2010 R. 17 Nr 12, s. 27-33
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 11 kwietnia 2011 14:36 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 25501) wydawnictwo ciągłe #25501
PBN ID (hist.): 25501
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.