Proces kreowania i utrwalania wizerunku firmy jako pracodawcy.
Opis bibliograficzny
Proces kreowania i utrwalania wizerunku firmy jako pracodawcy. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Probl. Jakości 2005 R. 37 nr 8 s. 16-19.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Problemy Jakości 2005 R. 37 nr 8, s. 16-19
Rok: 2005
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 1 sierpnia 2011 14:17 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.sigma-not.pl/zeszyt-237-prob…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 26001) wydawnictwo ciągłe #26001
PBN ID (hist.): 26001
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.