Czy polskie firmy realizują założenia marketingu personalnego? – wyniki badań empirycznych.
Opis bibliograficzny
Czy polskie firmy realizują założenia marketingu personalnego? – wyniki badań empirycznych. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Pr. Nauk. Akad. Ekon. Oskara Langego Wroc. 2006 Nr 1116 s. 218-226 il., bibliogr, Przedsiębiorczość i innowacyjność : wyzwania współczesności / red. nauk. Andrzej Kaleta, Krystyna Moszkowicz, Leszek Woźniak.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu 2006 Nr 1116, s. 218-226 il., bibliogr.
Rok: 2006
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 sierpnia 2011 11:25 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 26006) wydawnictwo ciągłe #26006
PBN ID (hist.): 26006
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.