Wizerunek pracodawcy i jego znaczenie dla potencjalnych pracowników.
Opis bibliograficzny
Wizerunek pracodawcy i jego znaczenie dla potencjalnych pracowników. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Zesz. Nauk. Politech. Rzesz., Zarz. Mark. 2010 z. 17 nr 2 (Nr 262) s. 39-48, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing 2010 z. 17 nr 2 (Nr 262), s. 39-48
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2011 11:49 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 26034) wydawnictwo ciągłe #26034
PBN ID (hist.): 26034
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.