Cena i jakość a ich wpływ na decyzje nabywców produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Cena i jakość a ich wpływ na decyzje nabywców produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Zesz. Nauk. Politech. Rzesz., Zarz. Mark. 2010 z. 17 nr 2 (Nr 262) s. 49-58, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Politechniki Rzeszowskiej. Zarządzanie i Marketing 2010 z. 17 nr 2 (Nr 262), s. 49-58
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 4 sierpnia 2011 11:52 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 26035) wydawnictwo ciągłe #26035
PBN ID (hist.): 26035
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.