Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej.
Opis bibliograficzny
Zakres zaangażowania nabywców finalnych w przygotowywanie oferty rynkowej. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Probl. Zarz. Finans. Marketingu 2010 Nr 608 (15) s. 353-364.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 Nr 608 (15), s. 353-364
Rok: 2010
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 5 sierpnia 2011 10:57 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:19 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 26051) wydawnictwo ciągłe #26051
PBN ID (hist.): 26051
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.