Usługa jako kluczowy produkt współczesnego rynku – charakterystyka rynku usług w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat.
Opis bibliograficzny
Usługa jako kluczowy produkt współczesnego rynku – charakterystyka rynku usług w Polsce w ciągu ostatnich 10 lat. [AUT.] MONIKA STOMA. Stud. Pr. Kol. Zarz. Finans. - Szk. Gł. Handl. 2012 zesz. 120 s. 125-144, il., bibliogr.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Studia i Prace Kolegium Zarządzania i Finansów - Szkoła Główna Handlowa 2012 zesz. 120, s. 125-144
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 25 lutego 2013 09:54 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.sgh.waw.pl/kolegia/kzif/pozo…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 29628) wydawnictwo ciągłe #29628
PBN ID (hist.): 29628
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.