Kierunki doskonalenia jakości usług, wpływające na decyzje nabywcze klientów biur turystycznych.
Opis bibliograficzny
Kierunki doskonalenia jakości usług, wpływające na decyzje nabywcze klientów biur turystycznych. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS. Zesz. Nauk. Uniw. Szczec. Ekonom. Probl. Usług 2012 Nr 84 (699) s. 485-496, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 2012 Nr 84 (699), s. 485-496
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 29 kwietnia 2013 14:54 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30305) wydawnictwo ciągłe #30305
PBN ID (hist.): 30305
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.