Wieloreligijność historii miasta Lublina jako podstawa promocji i tworzenia produktu turystycznego.
Opis bibliograficzny
Wieloreligijność historii miasta Lublina jako podstawa promocji i tworzenia produktu turystycznego. [AUT.] ANNA K. MAZUREK-KUSIAK. Zesz. Nauk. Uniw. Szczec. Ekonom. Probl. Usług 2011 Nr 65 (647) s. 305-316, il., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług 2011 Nr 65 (647), s. 305-316
Rok: 2011
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 17 lipca 2013 12:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30608) wydawnictwo ciągłe #30608
PBN ID (hist.): 30608
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.