Wpływ wybranych atrybutów produktu na decyzje zakupowe nabywców finalnych produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Wpływ wybranych atrybutów produktu na decyzje zakupowe nabywców finalnych produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2012 nr spec. T. 2 Wrzesień-Październik s. 268-275, bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2012 nr spec. T. 2 Wrzesień-Październik, s. 268-275
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 24 lipca 2013 09:52 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 5 stycznia 2018 12:36 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30614) wydawnictwo ciągłe #30614
PBN ID (hist.): 30614
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.