Menu
Naciśnij / aby szukać

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich (na przykładzie województwa lubelskiego).

Opis bibliograficzny

Czynniki wpływające na decyzje zakupowe nabywców finalnych na rynku produktów mleczarskich (na przykładzie województwa lubelskiego). [AUT.] ANNA IWANICKA, AGNIESZKA KOMOR. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2012 nr spec. T. 2 Wrzesień-Październik s. 317-324, bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Handel Wewnętrzny 2012 nr spec. T. 2 Wrzesień-Październik, s. 317-324
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:24 lipca 2013 09:59
Ostatnia aktualizacja:5 stycznia 2018 12:36

Identyfikatory

BPP ID: (46, 30615) wydawnictwo ciągłe #30615
PBN ID (hist.): 30615

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się