Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego.
Opis bibliograficzny
Motywowanie polskich pracowników a założenia marketingu personalnego. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK. Stud. Ekonom. (Uniw. Ekonom. Katow.) 2012 Nr 110 s. 11-20, il., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Studia Ekonomiczne. (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) 2012 Nr 110, s. 11-20
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 października 2013 15:56 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:21 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30863) wydawnictwo ciągłe #30863
PBN ID (hist.): 30863
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.