Customer knowledge management as a catalyst for success in a niche market.
Opis bibliograficzny
Customer knowledge management as a catalyst for success in a niche market. [AUT.] AGNIESZKA IZABELA BARUK, ANNA IWANICKA, TOMASZ M. GRUSZECKI. Organ. Zarz. 2012 Nr 2 (18) s. 139-159, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Organizacja i Zarządzanie 2012 Nr 2 (18), s. 139-159
Rok: 2012
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 16 października 2013 16:42 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:30 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.polsl.pl/Wydzialy/ROZ/Strony…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 30868) wydawnictwo ciągłe #30868
PBN ID (hist.): 30868
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.