An empirical analysis of the relationship between technological and marketing innovations: a case of Polish manufacturing firms.
Opis bibliograficzny
An empirical analysis of the relationship between technological and marketing innovations: a case of Polish manufacturing firms. [AUT.] TOMASZ KIJEK. Acta Sci. Pol., Oecon. 2013 Vol. 12 Nr 2 15-25, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Acta Scientiarum Polonorum. Seria: Oeconomia 2013 Vol. 12 Nr 2, 15-25
Rok: 2013
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 lutego 2014 15:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:30 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://acta_oeconomia.sggw.pl/pdf/Acta_…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 31688) wydawnictwo ciągłe #31688
PBN ID (hist.): 31688
Metryki
10,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.