Skuteczność działań merchandisingowych w kształtowaniu decyzji zakupowych nabywców finalnych produktów spożywczych.
Opis bibliograficzny
Skuteczność działań merchandisingowych w kształtowaniu decyzji zakupowych nabywców finalnych produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Współcz. Zarz. 2012 Nr 4 s. 243-250, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Współczesne Zarządzanie 2012 Nr 4, s. 243-250
Rok: 2012
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 lutego 2014 17:18 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:22 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wzkwartalnik.uj.edu.pl/image…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 31696) wydawnictwo ciągłe #31696
PBN ID (hist.): 31696
Metryki
8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.