Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketingowe aspekty sprzedaży usług w internecie na rynku czasu wolnego.

Opis bibliograficzny

Marketingowe aspekty sprzedaży usług w internecie na rynku czasu wolnego. [AUT.] ANNA K. MAZUREK-KUSIAK. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2013, lipiec-sierpień (A), Nr. 4 T. III Czas jako determinanta zachowań konsumenckich - aspekty marketingowe 125-136, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Handel Wewnętrzny 2013, lipiec-sierpień (A), Nr. 4 T. III Czas jako determinanta zachowań konsumenckich - aspekty marketingowe, 125-136
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:9 kwietnia 2014 13:30
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:22

Identyfikatory

BPP ID: (46, 32559) wydawnictwo ciągłe #32559
PBN ID (hist.): 32559

Metryki

7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się