Badania temporalnych aspektów zachowań nabywców finalnych w odniesieniu do wizerunku przedsiębiorstw mleczarskich.
Opis bibliograficzny
Badania temporalnych aspektów zachowań nabywców finalnych w odniesieniu do wizerunku przedsiębiorstw mleczarskich. [AUT.] ANNA IWANICKA. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2013, lipiec-sierpień (A), Nr. 4 T. III Czas jako determinanta zachowań konsumenckich - aspekty marketingowe 291-301, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Handel Wewnętrzny 2013, lipiec-sierpień (A), Nr. 4 T. III Czas jako determinanta zachowań konsumenckich - aspekty marketingowe, 291-301
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 9 kwietnia 2014 13:58 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:22 |
Identyfikatory
BPP ID: (46, 32562) wydawnictwo ciągłe #32562
PBN ID (hist.): 32562
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.