Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marka jako istotny element komunikacji marketingowej przedsiębiorstw mleczarskich z Lubelszczyzny.

Opis bibliograficzny

Marka jako istotny element komunikacji marketingowej przedsiębiorstw mleczarskich z Lubelszczyzny. [AUT.] ANNA IWANICKA. Humanit. Soc. Sci. 2013 Vol 18, 20 Nr 1 45-53, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.7862/rz.2013.hss.3
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Humanities and Social Sciences 2013 Vol 18, 20 Nr 1, 45-53
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:12 czerwca 2014 10:34
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:22

Identyfikatory

BPP ID: (46, 32847) wydawnictwo ciągłe #32847
PBN ID (hist.): 32847

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się