Marka jako istotny element komunikacji marketingowej przedsiębiorstw mleczarskich z Lubelszczyzny.
Opis bibliograficzny
Marka jako istotny element komunikacji marketingowej przedsiębiorstw mleczarskich z Lubelszczyzny. [AUT.] ANNA IWANICKA. Humanit. Soc. Sci. 2013 Vol 18, 20 Nr 1 45-53, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.7862/rz.2013.hss.3
Szczegóły publikacji
Źródło:
Humanities and Social Sciences 2013 Vol 18, 20 Nr 1, 45-53
Rok: 2013
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 12 czerwca 2014 10:34 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:22 |
Linki zewnętrzne
DOI
10.7862/rz.2013.hss.3
Strona WWW
http://oficyna.prz.edu.pl/zeszyty-nauko…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 32847) wydawnictwo ciągłe #32847
PBN ID (hist.): 32847
Metryki
0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.