Analysis of student motivation and predisposition to use CES EduPack software for teaching materials science.
Opis bibliograficzny
Analysis of student motivation and predisposition to use CES EduPack software for teaching materials science. [AUT.] JERZY GRUDZIŃSKI, MONIKA KRZYWICKA. Inż. Rol. 2014 nr 3 (151) 41-48, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.14654/ir.2014.151.055
Szczegóły publikacji
Źródło:
Inżynieria Rolnicza 2014 nr 3 (151), 41-48
Rok: 2014
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 5 lutego 2015 09:22 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 17 sierpnia 2021 13:22 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e72bbd2467f01e93104aca
DOI
10.14654/ir.2014.151.055
Strona WWW
http://ir.ptir.org/index.php?mood=artic…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 34085) wydawnictwo ciągłe #34085
PBN ID (hist.): 34085
Metryki
5,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.