Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Zachowania zakupowe nabywców finalnych w odniesieniu do nowych produktów spożywczych.

Opis bibliograficzny

Zachowania zakupowe nabywców finalnych w odniesieniu do nowych produktów spożywczych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2014 Nr. 8 988-994, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing i Rynek 2014 Nr. 8, 988-994
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:2 marca 2015 17:16
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:23

Identyfikatory

BPP ID: (46, 34486) wydawnictwo ciągłe #34486
PBN ID (hist.): 34486

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się