Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na decyzje zakupowe nabywców finalnych.
Opis bibliograficzny
Wizerunek produktów spożywczych a jego wpływ na decyzje zakupowe nabywców finalnych. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Mark. Rynek 2014 Nr 2 32-38, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2014 Nr 2, 32-38
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 2 marca 2015 17:32 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 34487) wydawnictwo ciągłe #34487
PBN ID (hist.): 34487
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.