Wpływ wizerunku na zachowania zakupowe nabywców marnych żywności.
Opis bibliograficzny
Wpływ wizerunku na zachowania zakupowe nabywców marnych żywności. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Zarz. Przeds. 2014 nr 3 10-15, il., bibliogr., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zarządzanie Przedsiębiorstwem 2014 nr 3, 10-15
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 czerwca 2015 15:07 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.zp.ptzp.org.pl/wp-content/up…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 35053) wydawnictwo ciągłe #35053
PBN ID (hist.): 35053
Metryki
4,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.