Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Homogenizacja i heterogenizacja zachowań konsumenckich w społeczeństwie globalnym.

Opis bibliograficzny

Homogenizacja i heterogenizacja zachowań konsumenckich w społeczeństwie globalnym. [AUT.] ANNA GOLISZEK. Handel Wewn. (Warsz.,1955) 2015 nr 1 (354) 101-109, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Handel Wewnętrzny 2015 nr 1 (354), 101-109
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca przeglądowa

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:11 czerwca 2015 11:25
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:23

Identyfikatory

BPP ID: (46, 35132) wydawnictwo ciągłe #35132
PBN ID (hist.): 35132

Metryki

12,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się