Regionalne grupy strategiczne jako instrument analizy lokalizacji przedsiębiorstw na przykładzie przemysłu motoryzacyjnego.
Opis bibliograficzny
Regionalne grupy strategiczne jako instrument analizy lokalizacji przedsiębiorstw na przykładzie przemysłu motoryzacyjnego. [AUT.] HANNA GODLEWSKA-MAJKOWSKA, AGNIESZKA KOMOR. Eur. Regionum 2014 Tom 20 127-147, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Europa Regionum 2014 Tom 20, 127-147
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 31 lipca 2015 11:36 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 11 stycznia 2018 12:37 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.wzieu.pl/zn/er20/ZN_ER20.pdf
Identyfikatory
BPP ID: (46, 35521) wydawnictwo ciągłe #35521
PBN ID (hist.): 35521
Metryki
7,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.