Etnocentryzm konsumencki na rynku owoców i warzyw w Lublinie.
Opis bibliograficzny
Etnocentryzm konsumencki na rynku owoców i warzyw w Lublinie. [AUT.] WIOLETTA WRÓBLEWSKA, KATARZYNA KWIATKOWSKA. Mark. Rynek 2014 Nr 6 824-834, il., bibliogr., streszcz., sum.
Szczegóły publikacji
Źródło:
Marketing i Rynek 2014 Nr 6, 824-834
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 3 sierpnia 2015 10:19 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:23 |
Linki zewnętrzne
Strona WWW
http://www.pwe.com.pl/files/1276809751/…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 35532) wydawnictwo ciągłe #35532
PBN ID (hist.): 35532
Metryki
6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.