Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Etnocentryzm konsumencki na rynku owoców i warzyw w Lublinie.

Opis bibliograficzny

Etnocentryzm konsumencki na rynku owoców i warzyw w Lublinie. [AUT.] WIOLETTA WRÓBLEWSKA, KATARZYNA KWIATKOWSKA. Mark. Rynek 2014 Nr 6 824-834, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Marketing i Rynek 2014 Nr 6, 824-834
Rok: 2014
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: inne Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:3 sierpnia 2015 10:19
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:23

Identyfikatory

BPP ID: (46, 35532) wydawnictwo ciągłe #35532
PBN ID (hist.): 35532

Metryki

6,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się