Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Marketing activities of local authorities in order to increase tourism.

Opis bibliograficzny

Marketing activities of local authorities in order to increase tourism. [AUT.] JULIA WOJCIECHOWSKA-SOLIS, JOANNA HAWLENA, ANDRZEJ SOROKA. Logistyka (Pozn.) 2015 nr 4 dodatek CD ROM nr 2 - część 4 6728-6734, il., bibliogr. streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Logistyka 2015 nr 4 dodatek CD ROM nr 2 - część 4, 6728-6734
Rok: 2015
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:11 września 2015 11:17
Ostatnia aktualizacja:12 września 2017 05:31

Identyfikatory

BPP ID: (46, 36133) wydawnictwo ciągłe #36133
PBN ID (hist.): 36133

Metryki

0
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się