Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

The impact of stiffness of engine suspension cushions in an all-terrain vehicle on its transverse displacement.

Opis bibliograficzny

The impact of stiffness of engine suspension cushions in an all-terrain vehicle on its transverse displacement. [AUT.] LESZEK GARDYŃSKI, JACEK CABAN, PAWEŁ DROŹDZIEL. Zesz. Nauk. (Wyż. Szk. Oficer. Woj. Ląd.) 2015 Vol. 47 Nr 2 (176) 95-102, il., bibliogr., sum. DOI: 10.5604/17318157.1179658
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Rok: 2015
Język: Angielski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:8 grudnia 2015 13:50
Ostatnia aktualizacja:17 sierpnia 2021 13:34

Identyfikatory

BPP ID: (46, 36781) wydawnictwo ciągłe #36781
PBN ID (hist.): 36781

Metryki

8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się