Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających.
Opis bibliograficzny
Czynniki wpływające na wybór miejsca dokonywania zakupu na rynku serów żółtych na przykładzie serów długodojrzewających. [AUT.] MAREK ANGOWSKI, KATARZYNA DOMAŃSKA. Probl. Zarz. Finans. Marketingu 2015 Nr (41), t.2Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875 385-397, il., bibliogr., streszcz., sum. DOI: 10.18276/pzfm.2015.41/2-31
Szczegóły publikacji
Źródło:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 Nr (41), t.2 Problemy zarządzania, finansów i marketingu Nr 875, 385-397
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna
Open Access
Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: inna otwarta licencja Czas udostępnienia: w momencie opublikowania
Informacje dodatkowe
Rekord utworzony: | 12 stycznia 2016 11:08 |
---|---|
Ostatnia aktualizacja: | 12 września 2017 05:24 |
Linki zewnętrzne
PBN
60e730a62467f01e9315940f
DOI
10.18276/pzfm.2015.41/2-31
Strona WWW
http://www.wzieu.pl/zn/875/31AngowskiDo…
Identyfikatory
BPP ID: (46, 37075) wydawnictwo ciągłe #37075
PBN ID (hist.): 37075
Metryki
9,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor
Eksport cytowania
Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.