Menu
Skrót klawiszowy: /
Skrót klawiszowy: /

Evaluation of final buyers’ expectations regarding new food products.

Opis bibliograficzny

Evaluation of final buyers’ expectations regarding new food products. [AUT.] SEBASTIAN BIAŁOSKURSKI. Acta Innov. 2015 nr 15 1-10, il., bibliogr., streszcz., sum.
Kliknij opis aby skopiować do schowka

Szczegóły publikacji

Źródło:
Acta Innovations 2015 nr 15, 1-10
Rok: 2015
Język: Polski
Charakter formalny: Artykuł w czasopismie
Typ MNiSW/MEiN: praca oryginalna

Open Access

Tryb dostępu: otwarte czasopismo Wersja tekstu: ostateczna wersja opublikowana Licencja: Creative Commons - Uznanie Autorstwa (CC-BY) Czas udostępnienia: w momencie opublikowania

Informacje dodatkowe

Rekord utworzony:13 stycznia 2016 10:34
Ostatnia aktualizacja:26 lipca 2019 08:40

Identyfikatory

BPP ID: (46, 37087) wydawnictwo ciągłe #37087
PBN ID (hist.): 37087

Metryki

8,00
Punkty MNiSW/MEiN
0
Impact Factor

Eksport cytowania

Wsparcie dla menedżerów bibliografii:
Ta strona wspiera automatyczny import do Zotero, Mendeley i EndNote. Użytkownicy z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki mogą zapisać tę publikację jednym kliknięciem - ikona pojawi się automatycznie w pasku narzędzi przeglądarki.

Informacja o ciasteczkach (tych internetowych, nie tych słodkich i chrupiących...)

Ta strona wykorzystuje pliki cookie do poprawy funkcjonalności i analizy ruchu. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookie lub zarządzać swoimi preferencjami prywatności. Nawet, jeżeli nie zgodzisz się na używanie plików cookie na tej stronie, to informację o tym musimy zapamiętać w formie... pliku cookie, zatem jeżeli chcesz zadbać o swoją prywatność w pełni, zapoznaj się z informacjami, jak zupełnie wyłączyć możliwości śledzenia Ciebie w internecie.

✓ Zgadzam się ✗ Nie zgadzam się